BUSINESS STORIES SOLO: Το ελληνικό brand που έκανε μόδα τη «ζούγκλα» σε 18 χώρες

solo2

Ο Ιωάννης Σολωμόζης είναι ο Έλληνας που διακρίθηκε στους διεθνείς διαγωνισμούς των German Design Awards και των ADesignAwards.

Είναι πλέον γνωστό σε όλους πως για να μπορέσει κανείς όχι μόνο να επιβιώσει επιχειρηματικά αλλά και να ξεχωρίσει στην παγκόσμια αγορά, θα πρέπει, εκτός από ευρηματικός και ταλαντούχος, να είναι έτοιμος να συναγωνιστεί με τους καλύτερους. Πρωτοπόροι είναι άλλωστε εκείνοι που δε διστάζουν να πειραματιστούν, να πάνε κόντρα στις νόρμες, δημιουργώντας έργα που φέρουν την προσωπική τους σφραγίδα και εγκαινιάζουν νέους καλλιτεχνικούς «δρόμους».

Η μέχρι τώρα πορεία του Ιωάννη Σολωμόζη τον κατατάσσει σε αυτή τη «φουρνιά» καλλιτεχνών που είδαν την κρίση ως αφορμή για δημιουργία και ως ένα μέσο για την προβολή του ελληνικού ταλέντου στο εξωτερικό. Μέσα από το προσωπικό brand, το SØLØ, έχει καταφέρει σε μια τριετία να αποκτήσει το δικό του κοινό, εντός και εκτός συνόρων. Πρόσφατα μάλιστα αναδείχθηκε ως ένας εκ των νικητών στα German Design Awards για την τροπική διάθεση, την ποιότητα και τον πρωτότυπο σχεδιασμό της σειράς Jungle.

Σχόλια